Soyez les bienvenus dans mon espace dédié aux cartes et au scrapbooking, passion débordante que j'aime partager et principale raison de l'existence de ce blog.
Je vous souhaite une bonne visite!
Un immense merci pour tous vos commentaires enrichissants que j'apprécie beaucoup.

Thanks so much for the nice comments you left in my blog.
Hugs.

22 avr. 2009

Colour create challenge # week ten.

Le challenge Colour create avait cette semaine pour challenge le theme d'utiliser les couleurs: Noir, Blanc et Rose.
Voici ma carte:
Papiers: divers.
Image: Magnolia.
Coloration: crayons aquarellables.
Sentiment: Happy Birthday


11 commentaires:

  1. Anonyme10:32

    Murielle this is beautiful, i love this magnolia image, and you have coloured her brilliantly. love the layout that you have done and all the wonderful papers. hugs rachxx

    RépondreSupprimer
  2. oh mumur this is so sweet ~ love the pretty colours ~beautifully coloured tilda ~ very special
    vanessa xx

    RépondreSupprimer
  3. Fabulous card Murielle - fantastic layout and brilliant use of the colours. Love that cure Tilda with her ladybird.
    Thanks for joining us at CC.
    hugs Heather xx

    RépondreSupprimer
  4. dear mumur,
    wow your card is marvelous, I lvoe your fab coloring
    hugs lia

    RépondreSupprimer
  5. It's so wonderful, Mumur, I like it very much!
    Hugs, Alina

    RépondreSupprimer
  6. What a beautiful card Mumur,l love the stamp and colour.

    Hugs Riet.x

    RépondreSupprimer
  7. Hun your card is divine! Love this little Tilda, so sweet!
    Hugs Tab xxx

    RépondreSupprimer
  8. A lovely, pretty card

    RépondreSupprimer
  9. Bonsoir Murmur, j'adore ta carte, mais surtout ta grande capacité d'ajouter pleins de petits détails...Super Jolie!
    Kristine

    RépondreSupprimer
  10. such a pretty card I love this Tilda...thanks for joining in the challenge this week xxx

    RépondreSupprimer
  11. coucou Mumur:)
    ta carte est très jolie, j'adore cette image que j'espère recvoir bientôt :)

    RépondreSupprimer

Un grand merci pour vos visites et vos petits mots.
Mumur.